marți, 15 ianuarie 2013

Febra cartilor - Sandra Brown .

              Odata cu venirea nu foarte asteptata a scolii m-a apucat o febra a cititului. Iata si motivul absentei mele de pe blog. Momentan mi-am scufundat toata atentia intr-un roman cerut pentru bac si anume " Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi". Cu rusine spun ca trebuia sa-l fi citit cu mult timp in urma dar nu eram foarte atrasa pe atunci de citit... ma scufudasem in alt domeniu ca sa spun asa.
             Pentru mine una acest roman este ca o manusa care se potriveste mai mult ca perfect si pentru asta ii voi dedica o postare speciala, numai lui ( dupa ce il voi termina.. caci mai am de citit partea cu razboiul )

            Spre marea mea bucurie am dat de o carte de-a Sandrei Brown care mi-a scapat asa ca imi va face o deosebita placere sa o incep. Mai exact este frumoasa poveste a Laurei , "22 Indigo Place" .


Iar daca tot am dat de ea ma gandeam sa reiau si " Imaginea din oglinda " , putin mai " inflacarata" dupa parerea mea. Sunt si online cartile dar e obositor sa citesti online + ca vom avea niste diopriiii... hahaa` . Asa ca e mult mai relaxant sa stam in pat inainte de culcare sau ziua cand vrem putina odihna. Sau cu fetele .


Donsoara` Sandra Brown este una dintre cele mai fierbinti penite ale lumii.... si da, are mare succesc cu asta. Inainte de cariera de scriitoare a lucrat ca model, actrita, antreprenor si star de televiziune. Ei da, asta da femeie de succes. Are multe carti ( am ratat si eu destule, dar sunt la biblioteca ) , le voi enumera mai jos pentru cei interesati sau pt cititori :


Sarada- Sandra Brown 
Paravanul de fum- Sandra Brown 
Exclusiv- Sandra Brown
Focul mocnit din paradis- Sandra Brown 
EDEN PASS- Sandra Brown
Martora- Sandra Brown
Ricoseu- Sandra Brown
Chiar si ingerii cad- Sandra Brown
Matase frantuzeasca- Sandra Brown 
Umbre din trecut- Sandra Brown
Violul- Sandra Brown
Fanta C- Sandra Brown
Secrete bine pazite- Sandra Brown
Copilul nascut joi- Sandra Brown
Sa nu trimiti flori- Sandra Brown
Panza de paianjen- Sandra Brown
Texas! Lucky- Sandra Brown
22 Indigo Place- Sandra Brown
Imbratisare in amurg- Sandra Brown
Dupa zece ani- Sandra Brown
Neasteptata iubire- Sandra Brown
Imaginea din oglinda- Sandra Brown
Texas! Chase- Sandra Brown
Texas! Sage- Sandra Brown
Juramantul uitat- Sandra Brown 
Dilema- Sandra Brown



4 comentarii:

  1. Si eu am cateva carti de ea,dar nu m-am gandit sa le citesc. hmmm,poate incerc una.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am o intreaga colectie de Sandra Brown. Au fost ale mamei mele si acum se afla in biblioteca mea :D Am citit Indigo Place. E super! :) Si parca incepusem si Sarada....

    RăspundețiȘtergere

Judging people is a fruit of not loving people.