joi, 28 octombrie 2010

Puterea cuvintelor .


Imediat ce am vazut un video foarte frumos si emotionant postat de  C.L.M`s Blog  in " Respectul... " mi-am amintit si eu unul cam pe aceiasi tema . L-am vazut acum un an si mi-a ramas intiparit in minte .
Oamenii pot schimba atat de multe .. daca ar si vrea sa faca bine . Dar cum este mult mai simplu sa ignoram tot ce se intampla in jurul nostru si sa ne pese doar de propriile persoane .. mai rar intalnim pe cineva care sa faca bine din inima . Suntem egoisti , cu totii suntem , chiar si eu .






Niste cutulici . :))) Pur si simplu sunt adorabili cand cherlaie asa :o3 . Imi vine sa-i mananc cu totul  ( sa ma scuzati pentru sunetele ciudate pe care le scot , dar erau prea dragalase )


12 comentarii:

  1. mare dreptate ai .. :(

    Si legat de catelusi ,sunt atat de adorabili :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau pe la mine pe acolo pe la bloc si cand am iesit din scara au sarit pe mine :)) .

      Ștergere
    2. adorabilitate la adorabilitate trage :>

      Ștergere
    3. Iti schimbasi numele si poza ( este eveniment ) . Vezi ca te vad mereu pe la mine dar nu stiu unde te duci sau de unde vi :-w .

      Ștergere
    4. pai daca acolo stau =)). nebuno ,m-am mutat iar inapoi <3. Esti frumaosa in poze , dar in real esti de 103847974 mii de ori mai frumoasa :*

      Ștergere
    5. ceeeeeeeeeeeee ma :|? si eu de ce nu stiam ca te-ai mutat iar ? doooaaaaamne ce bataie primesti .

      Multuuuu papusica , la fel si tu >:D< . <3<3<3<3.

      Ștergere
  2. Foarte frumos clipul si intr-adevar emotionant . Daca fiecare dintre noi am fi dornici sa fim mai buni .. totul ar fi mai schmbat.

    Tare dragalasi catelusii :x .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu siguratna .. vointa sa avem . :)

      Multumesc din partea catelusilor :"> .

      Ștergere

Judging people is a fruit of not loving people.