marți, 22 martie 2011

Universul cu toate ale lui .

                                 ( as fi pus o poza , dar cum e infinit .. nu am gasit una :< )
       
        Pe mine una nu ma fascineaza prea multe lucruri . Imi place medicina de exemplu , arta ( adevarata .. nu toate prostiile si indiferent cum ar fi exprimata : prin muzica , desen , etc ) si lucrurile mai greu de inteles precum chestiile paranormale, stiintifice si , in capul listei , Universul .
        Lumea de acum , cea de aici de pe Terra are si ea , bineinteles , atat de multe lucruri interesante care sunt sigura ca uimesc . E o lume si o viata frumoasa .  Dar lumea asta .. cum s-a ajuns la ea ? Totul din nimic ? Cum a aparut viata de aici ? Dar mai bine zis .. cum a aparut Universul ? Cat de mare e ? Va muri vreotata ?  Sunt o multime de intrebari care nu pot crede ca nu au fost puse de fiecare dintre noi in timp ce priveam cerul imaginandu-ne ce se afla dincolo de el .
       De-a lungul timpului oamenii de stiinta au descoperit lucruri care au ajutat foarte mult la intelegerea si aflarea raspunsurilor . Teorii peste teorii , calcule , observatii , sute de ani de cercetare . Toate acestea au adus la descoperiri uluitoare . Mica pare lumea de aici si totusi nu este nici pe departe . Este infinita . Timpul si spatiul nu au limite . Sunt lucruri greu de inteles , nici eu nu le inteleg pentru ca se bat cap in cap , dar ma fascineaza enorm .
       Eu una sunt pe partea cu stiinta ( la fel si la scoala , pe profilul real ) . Ceea ce e logic si dovedit , cred . Asa ca mi se pare plauzibila teoria Evulotionista sau a Big Bangului  ( cu toate ca .. nu stiu cum de s-a intamplat una ca asta) in paralel cu cea Creationista legata de Dumnezeu care nu poate fi dovedita in nici un fel ( cred in Dumnezeu bineinteles ).
      Probabil , daca nu cu siguranta , inainte de Big Bang a mai fost ceva pentru ca nimic nu se poate naste din nimic. Big Bang este termenul folosit pentru descrierea exploziei uriase a materiei concentrate pe atunci
intr-un singur punct de densitate infinita . Materie, energie, spatiu si timp - toate au fost create intr-o fractiune de secunda, cu miliarde de ani in urma, cand a avut loc aceasta explozie colosala, numita Big Bang, creand Universul .


Incepand cu acel moment Universul a inceput sa se extinda cu o viteza uriasa ajungand infinit . S-au format gaze ( heliu , hidrogen - predominante , oxigen , azot , etc ) iar din reactiile dintre ele au luat nastere stele , planete , galaxii si asa mai departe .
Cu siguranta mai exista planete precum Terra , locuibile . Sau poate sunt deja locuite . Nu se stie , dar cred ca mai exista viata in Univers .
 TARE NU !?!??!?! O.o


Acum ca am terminat cu "introducerea" ma gandeam sa facem o excursie prin Univers incepand cu Sistemul nostru Solar .




Normal ca stiti din ce este alcatuit Sistemul nostru Solar : Soarele, cele 8 planete impreuna cu satelitii lor naturali  , numeroase planete mici ( gen dragalasa Pluto ) , comete , asteroizi , praf , gaze , tralallaaaaaa chestii dastea.


Soarele


Mie imi place mult mult mingiuta asta rosie pentru ca ma bronzeaza varaaaa si ma incalzeste :x . Dar nu e bine atunci cand ne si arde si ne provoaca pe domnu cancer :( . Deafpt suntem noi prosti ca stam prea mult vara la soare , ca ea e o mingiuta pasnica .


     




Mercur


Ma cam sperie ea pe mine dar in fine , e dragutZzZza :x . :))


   


Venus ( Luceafarul )
Inflacarata mica.  ;;) .


   

Pamantul - Terra


E frumusica tare . Pup la ea. Pai ce sa mai zic eu de Terra , esti super fato :x .


  


Si acum iubita meaaaaaaaaa . Sunteti gata :)) ?


Luna


E minunataaaaaaaaa. E geniala . Imi vine s-o mananc , s-o pap , s-o hales de vie . Imi place mult mult mult mult , dar cu ea imi fac damblaua alta data . In caz ca m-ati urmarit de la inceput si ma veti urmari in continuare o sa vedeti ce am pregatit . AAAAAAAAA , IUBITUUUU , CUMPARA-MI PAMANT PE LUNA . :* In caz ca vei citi :)) .






Marte

Am putea sa ne mutam pe Marte , nooo ?
      
    


Jupiter
Big Mama .

       
Saturn

Mi se pare una dintre cele mai frumoase planete din Sistem . Are multi sateliti ( maricei ) si inelele ei unice . Ma intreb cum s-ar vedea cerul de pe Saturn noaptea sau ziua . In loc de o Luna plina ar fi o multime si inelele care strabat cerul pe toata intinderea. Fruuuuumooooooooos de tot .
 
    

Uranus

  Albastra pe toata suprafata sa si totusi nu este invaluita de apa .
 
       

Neptun
Din cate imi amintesc eu , Neptun e aia cu vanturi puternice si deaia e albastra .
     

*Pluto

O biluta inghetata si singuratica :(.



Quaoar
Nu prea stiu eu ce e chestiunea asta.


Pentru informatii calumea --> Wikipedia :)) . 





4 comentarii:

  1. da , mi-a fost lene sa mai scriu si mi-am si pierdut ideea :)). Astept o drama in viata mea ca sa pot scrie . ummm .

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi plac chestile astea . Cand prin una pe la Tv , pac .. acolo raman.

    RăspundețiȘtergere

Judging people is a fruit of not loving people.