vineri, 5 februarie 2010

Start .




Salutare !

Care o fi ideea aici ? Sa ai blog doar asa ca sa stii ca-l ai ? Ca poate da bine sa zici " eu scriu, eu compun "? Nu . Daca tot va hotarati sa va faceti unul macar scrieti ceva frumos si interesant , cel putin incat sa va multumiti pe voi insiva, nu pe ceilalti.

Mi-am facut acest blog si eram mai mult ca sigura ca o sa-mi placa mult. Si stiti de ce imi place ? Pentru ca aici pot sa fiu eu cu adevarat . Zic de gandesc , ce simt .. ma descarc de tot . Fie ca prezint partea plina a paharului , fie ca nu . Si sunt amintiri atat de frumoase incat nu pot sa nu le scriu .

Nu conteaza cate mii de persoane interesate am , si cine ma comenteaza. Cel putin pentru mine nu conteaza atat de mult cat conteaza ce scriu  . In principal eu scriu pentru mine . Scriu pentru ca vreau sa existe un "loc" unde sa fie povestea vietii mele. Vreau ca peste ani sa recitesc si sa imi aduc aminte de toate nebuniile, dezamagirile si momentele frumoase pe care le-am trait. Vreau sa resimt toate sentimentele ce m-au incercat candva, vreau sa fiu iar copila de altadata. 
Atunci cand ma simt singura, trista si confuza.. vreau sa ma regasesc, vreau sa stau doar cu mine.. cea de atunci si cea de acum.




7 comentarii:

Judging people is a fruit of not loving people.